20100409

Okashiicon '10

Happychu

Den 5.-7. marts blev der afholdt Okashiicon i Malmö.
Min første con uden for Danmark!
Og første gang siden jeg var 5-6 år at jeg var med et fly \(>o<)/ Hold op hvor var jeg nervøs! Men det var også en fantastisk oplevelse, verden er så smuk fra oven.
Jeg nød hele weekenden. I forhold til at dem der arrangerede den ikke har holdt en con før, og flere af dem aldrig selv har været til en con, så var den rigtig godt planlagt, og de havde styr på stort set alt O(≧∇≦)O
! ! ! ! !
Jeg vandt tegnekonkurrencen ヽ(;▽)ノ Det er første gang i rigtig mange år jeg har vundet noget, haha!

WINNER!!

Præmien var en flot, mørk krone. Udover det ville de snakke med mig bagefter, og de spurgte om jeg ville designe deres nye logo for dem ..._〆(・∀・@)
Det er noget af et tilbud at få! Så jeg sagde selvfølgelig ja.

Outfit 1 Outfit 2

Jeg havde de her to outfits på fredag og lørdag. Søndag havde jeg kigu på ( ̄ー ̄)

3 kommentarer:

  1. Ej hvor fedt du vandt tegnekonkurrencen :D
    mange gange tillykke :D

    og nice outfits, mr and mrs dracula ;)

    SvarSlet
  2. DINE OUTFITS ER SÅ FEDE *w*
    OMG!!!!! Ah~ og tillykke med præmien =w=

    SvarSlet
  3. jeg troede at du altid vandt tegnekonkurrencerne!

    men tillykke :D!
    og fedt at du turde tage til en con i udlandet!
    OG flyver samme weekend XD
    damn jeg ville være smadret.

    SvarSlet